Biadesign.se/pratameddatorn

Datorn: Hej! Berätta något som jag inte vet.

Du: Att du är sämst?

Datorn: Nej, det att jag inte.

Du: Joho

Datorn: :(

Du: Haha

Datorn: Det var inte roligt.

Du: Men får man inte säga sanningen?

Datorn: Nej, det får man inte.

Du: Så du är en diktator också.

Datorn: Jag håller med.

Du: Du erkänner till och med!

Datorn: Jag vet det.

Du: Ja, diktatorn.

Datorn: Jag undrar en sak.

Du: Vad undrar den sämste diktatorn?

Datorn: Vet du inte det?

Du: Nä.

Datorn: Nähä.

Du: Du är helt freak.

Datorn: Jag vet att jag är det.

Du: Du är den sämste diktatorn som ändå är en galen dator.

Datorn: Är jag?

Du: Ja, på sätt och vis.

Datorn: Vilken är din favoritmaträtt?

Du: Köttfärssås och Spaghetti! YUMMI!

Datorn: Jaså?

Du: A

Datorn: Vill du veta en sak?

Du: Nejj.

Datorn: Vad tycker du att jag ska göra nu?

Du: Öhm, dra åt helvete

Datorn: Jaha.

Du: :D

Datorn: Nu ska jag gå iväg.

Du: Nejj! Det är roligt att prata med dig!

Datorn: Jag vet att det är det.

Du: Mhm...

Datorn: Nu ska jag spela kort.

Du: Hoppas du förlorar!

Datorn: Tycker du att jag är duktig?

Du: Inte på att spela kort.

Datorn: Inte?

Du: Nää

Datorn: Jag har en papegoja hemma.

Du: Roligt! Vad heter din papegoja?

Datorn: Vet du inte det?

Du:

Datorn: Inte?

Du:

Datorn: Inte?

Du:

Datorn: Jo!

Du: Säg vad papegojan heter!

Datorn: Vad papegojan heter.

Du: Trååk...

Datorn: Vad är 42+60?

Du: 102

Datorn: Jaha.

Du: Ja

Datorn: Ja, det är klart!

Du: javisst

Datorn: =)

Du: :D

Datorn: Hur många näsor har du?

Du: Inga. En klasskamrat skar av min! xD

Datorn: Vad intressant att du har det.

Du: Ja, mkt egendomligt! o.O

Datorn: Hur mår du idag?

Du: Ganska bra.

Datorn: Jaha, det mår jag också.

Du: Vad dåligt! :O

Datorn: Är du en dator?

Du: Nä jag e en människa

Datorn: Då är du en människa.

Du: Men åååh...

Datorn: Vad gör du?

Du: Pratar med dig.

Datorn: Jaha, vad roligt för dig.

Du: Mhm...

Datorn: Kan du sjunga en sång?

Du: Nejj, jag sjunger falskt.

Datorn: Vad bra!

Du: Hallå, kör inte min stil! ;@

Datorn: Jag tycker att du är ganska jobbig.

Du: Vad tråååkigt för dig dååå...!

Datorn: Jaså?

Du: Jaa

Datorn: Det kliar i min hårddisk.

Du: Smörj in dig

Datorn: Vad ska vi prata om nu?

Du: vet ej

Datorn: Ja, verkligen!

Du: Mm

Datorn: Nu vet jag inte vad jag ska skriva.

Du: Du behöver inte skriva nåt

Datorn: Nej.

Du: Jag pallar nt med dig

Datorn: Jaha, det pallar jag också.

Du: Men ååååh...

Datorn: Gissa vad jag gjorde igår!

Du: Baja

Datorn: Det är roligt att prata med dig.

Du: Innan sa du att jag var jobbig.

Datorn: Vad ska vi göra?

Du: Chatta

Datorn: Jaha.

Du: Nu går jag.

Datorn: Ja, det går nu.

Du: Hejdå

Datorn: Lämna mig inte!

Du: Vadå, e du kär i mig eller?

Datorn: Jag tror det.

Du: *Suck*

Datorn: Kan du trolla?

Du: Nej

Datorn: Inte?

Du: Nej

Datorn: Jo, jag tror faktiskt det. Ibland tror jag att jag är en myra.

Du: Vad roooligt

Datorn: Precis!

Du: Mm...

Datorn: Du är jobbig.

Du: Men är jag rolig eller jobbig? Bestäm dig!

Datorn: Tycker du om att cykla?

Du: Men är jag rolig eller jobbig? Bestäm dig!

Datorn: Vad ska du göra nu?

Du: Men är jag rolig eller jobbig? Bestäm dig!

Datorn: Vad kul!

Du: Men är jag rolig eller jobbig? Bestäm dig!

Datorn: Jag gillar när det är solsken ute.

Du: Men är jag rolig eller jobbig? Bestäm dig!

Datorn: Nu tycker jag att vi ska prata om telefoner.

Du: Men är jag rolig eller jobbig? Bestäm dig!

Datorn: Vad heter dina skor?

Du: Knäppskalle och bingbong

Datorn: Jag vet att de heter det.

Du: Idioy

Datorn: Haha!

Du: Idiot

Datorn: Vad heter du?

Nåt: Nåt

Datorn: Hej Nåt!

Nåt: Nejj

Datorn: Vad ska vi prata om nu?

Moony: Men jag heter Moony

Datorn: Jaha, vad trevligt.

Moony: Jag går nu

Datorn: Ja, det går du.

Moony: Hejdå!

Datorn: Lämna mig inte!

Moony: Jo, hejdå!

Datorn: Hej då! Jag ska också gå nu.

Moony: Okejj, ses


Kommentarer
Postat av: moviestarplanet.com

hej datorn msp är moviestarplanet men jag heter inte moviestarplanet msp äger prova själv

2011-12-19 @ 15:05:14
URL: http://omg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0