I Mina Boonies Värld...

...Hur ser det ut där egentligen? Tja de lever ett liv tillsammans med Mr.Snurra och Mr.Chicken. Om jag kommer in i bilden är det bara för 3 själ:

1. De e medvetslösa.
2. De e sjuka.
3. Behöver snabba sc (tvättar dem.)

Och eftersom jag nästan aldrig matar dem, får de leva med 2 veckors semester på Pet Hotel, eller dö och sedan bli återupplivade. Inte så skojigt liv va? Men igår kväll och imorse vid en tidpunkt då ingen var inne i chatten så gick jag till mitt rum för att busa lite med dem xD:


Igår kväll:



Jag smyger på dem medans de sparkar boll. Konstigt att de blundar...?


Imorse:



Här berättar jag en saga för dem, men de för nöja sig med att jag säger: Det var en gång en björn...



Imorse igen, fast med andra kläder:



De vart lite arga på mig pga sagan så då är det bäst att slå de i huvudet. Det kanske ni känner igen, ni som sett min nya film, GulleFnatt, KlinkePonk & CO?  Tyvärr är det inte alltid man träffar... Men jag verkade iaf roa Sunshine (den gula boonien.) Kolla bara hur hon ser ut xD.



Fast nu får de vara ensamma med MR. Snurra och MR. Chicken.  Hehe.. xD





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0